Home » » Shkarko Dirt Showdown

Shkarko Dirt Showdown

Dirt Showdown Dirt Showdown

Emri:Dirt Showdown
Përmasat: 3 GB
Programe që duhen: BitTorrent
E thjeshtë për tu instaluar, pasi ta keni shkarkuar plotësisht, hapni folderin ku e keni shkarkuar klikoni tek setup.exe dhe instaloni lojën.

Shkarko Dirt Showdown setup

6 komente:

  1. ca duhet me bo me e shkarku ket loje

    ReplyDelete
  2. nuk me ben. the procedure entry point_except_handler4common could not be located in the dynamic link library msvcrt.dll. e kam shkarkuar msvcrt.dll dhe prap te njejtin problem. nuk e kam fare as dwmapi.dll. nuk po gjej menyre tjeter nqs e dini ju mundeni te ma tregoni si ta rregulloj?

    ReplyDelete
  3. ka të bëj me visual c++
    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555
    nëse nuk funksionon kjo instalo directx dhe driverat më të fundit për kartën grafike

    ReplyDelete
  4. i kam se me thot e newer version has been detected on the machine pra per visual c++2010. por kam frike se meqe e kam xp ndoshta nuk e supporton. karten grafike e kam gt 8600 lojrat e 2012 me punojne sic eshte pes2013. provova dhe most wanted dhe perseri te njejtin problem. gjithsesi faleminderit.

    ReplyDelete
  5. aaaa po duhet të kesh patjetër windows 7 se këto lojra duan directx 11 ndërsa windwos xp suporton vetm 9 :/

    ReplyDelete

 
Copyright © 2016 AlbTorrents